Tubettajat mukana 100%-kampanjassa

Ammattipuhujien osuus vähenee kampanjapäivityksessä.

Konsepti on periaatteessa sama kuin vuonna 2015, Hyvä Sa­noma ry:n toiminnanjohtaja Jan­ne Lahti kuvailee parin vuoden tauon jälkeen käynnistyvää 100%-nuorisokampanjaa

– Sosiaalisen medi­an hyödyntäminen vahvistuu ja niin sanottujen ammattijulistaji­en osuus on pienempi.

100%-kampanjassa evankeliumia kerrotaan nuorilta nuorille. Yhteiskristillistä kampanjaa isännöivät helluntailaiset, mutta mukana on nuoria eri kirkkokunnista ja seurakunnista.

Kampanjamateriaaliin kootaan nuorten kertomuksia uskosta ja omasta prosesseistaan. Merkittävin julkaisu kampanjassa on 100%-lehti, mutta mukaan saadaan myös kristittyjä tubettajia.

Ristin Voiton uutinen aiheesta tässä.

Aiheet