Ihmisiä ja ilmiöitä: Onnellisuusprofessori Markku Ojanen: Iloa ja elinvoimaa ikävuosiin

Kolmasosa amerikkalaisista kristillisen median kuluttajista ei käy kirkossa

 

National Religious Broadcasters (NRB) selvitti tuoreessa tutkimuksessaan, toimiiko kristillinen media paremmin opetuslapseuttamisen vai evankelioimisen välineenä. Tutkimuksessa otettiin huomioon kirjat, radio, TV ja elokuvat. Tuloksista käy ilmi, että noin kolmasosa kuluttajista ei käy seurakunnassa (unchurched).

Esimerkiksi 35 prosenttia niistä, jotka katsoivat kristillisen elokuvan viime vuonna, eivät käyneet seurakunnassa.

Tutkimuksen mukaan kirkkokuntien ja suun­tausten välillä on myös eroja kulutusluvuissa. Evankelikaalit ovat kaikissa tutkituissa medioissa kuluttajalistan kärjessä.

IK-opisto Neliöb. 17.-30.6.

Tutkimus LifeWay Researchin sivuilla.

 
artikkelibanneri Uusi Tie