Rukoilkaa että rankan syksyn jälkeen saisimme koko perhe rauhaa ja lepoa ja että kaikki vaivaa tuovat asiat väistyisivät edes vähäksi aikaa, että kaikki olisi hetken helpompaa…

Seuraavaksi:

Oma asunto