Nuoren, syöpäsairaan kummipoikani puolesta. ja koko perheensä puolesta.
Tuntuu että minun omat voimat ei riitä kun olen nyt hoitajana 2 viikkoa, pitäisi olla tukena ja apuna.

Seuraavaksi:

Poika ja miniä