Olen hengellisessä työssä, mutta nyt on kuin kapuloita rattaissa…vai tuntuuko vain siltä? Herra jos haluat uudistaa näkyä, tai nuhdella, niin anna minun ymärtää!!!! Armahda Jeesus!Amen

Seuraavaksi:

Apua arkeen