Olen hengellisessä työssä, mutta nyt on kuin kapuloita rattaissa…vai tuntuuko vain siltä? Herra jos haluat uudistaa näkyä, tai nuhdella, niin anna minun ymärtää!!!! Armahda Jeesus!Amen
Olen hengellisessä työssä, mutta nyt on kuin kapuloita rattaissa…vai tuntuuko vain siltä? Herra jos haluat uudistaa näkyä, tai nuhdella, niin anna minun ymärtää!!!! Armahda Jeesus!Amen