Pyysin esirukousta koska perhesuhteita on rikki,sekä toimeentulovaikeuksien vuoksi.Päiväraha järjestyi.Rikkinäiset välit ovat ihmeellisesti alkaneet korjaantua,rakkaat ovat palanneet. Vielä odotan että loputkin väärinkäsitykset ihmissuhteissa oikenevat. Herra auttaa kun apua huudamme.

