Olen ollut kohta 3 vuotta leskenä, ei ole lapsia, olen 41v. mieshenkilö, vaimoni kuoli vaikeaan sairauteen, alan kyllästyä tähän yksinäisyyteen, kaipaisin rakastavaa puolisoa. Toivottavasti en ole kiittämätön, muuten elämässä asiat aika hyvin.
Olen ollut kohta 3 vuotta leskenä, ei ole lapsia, olen 41v. mieshenkilö, vaimoni kuoli vaikeaan sairauteen, alan kyllästyä tähän yksinäisyyteen, kaipaisin rakastavaa puolisoa. Toivottavasti en ole kiittämätön, muuten elämässä asiat aika hyvin.