Olen ollut kohta 3 vuotta leskenä, ei ole lapsia, olen 41v. mieshenkilö, vaimoni kuoli vaikeaan sairauteen, alan kyllästyä tähän yksinäisyyteen, kaipaisin rakastavaa puolisoa. Toivottavasti en ole kiittämätön, muuten elämässä asiat aika hyvin.

Seuraavaksi:

Paranna rakas Jeesus!