Puolisollani on pitkäaikainen vakava uupuminen. Sai lääkitystä, josta alkuun oli helpotusta, mutta palattuaan töihin mieliala laskee taas. Rasitteena myös suvussa dementiaa ja pelko siitäkin vie voimia meiltä molemmilta.
Rukoilkaa, että hän tarvittaessa pääsisi pian takaisin sairauslomalle
Apua uupuneelle
Jussi