Minulla on muutto toiselle paikkakunnalle. Rahaa on tilillä n.2 €. Kela ei maksa mitään, koska sain huhtikuussa viimeisen palkan lisät 800 €. Lähdin työpaikalta työuupumuksen vuoksi yhteisymmärryksessä. Ja sain karenssin siitä hyvästä. Työt alkaa toisella paikkakunnalla 3.6. Sinne en pääse, kun rahaa
Muutto
Minestrone