Yksinäisyys ja siitä johtuva masennus väistyisivät. Pyydän sosiaalista tukiverkostoa. Minulla ei ole yhtään läheistä, luotettavaa ihmistä elämässä, jonka kanssa jakaa elämää.Pyydän Jumalan johdatuksessa edes yhtä luotettavaa ihmistä, jolle olisin tärkeä ja rakas ja joka olisi minulle tärkeä ja rakas
Apua yksinäisyyteen
Yksin ei ole hyvä olla