20 vuotta sitten ls- sossu ja poliisi teki kotiini rynnäkön ja vei lapsen vaikkei siihen ollut mitään syytä. Kotiini on tultu toisenkin kerran vaikka laki ei olisi antanut siihen lupaa. Jumalattomien röyhkeys. Nämä ko. Ihmiset kuolisivat. Tuomiolle. Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Rukouspyyntö
Jkl