Rahaa olisi saatava jostain. Suututtaa ja surettaa kun kukaan ei edes halua minulle hyvää. Aina vaan painettais alaspäin yksinkert käytännön töihin ja kehotetaan osaansa tyytymään ja itseensä sellaisena kuin on. Miksei kukaan kannusta ylöspäin? Ja joudun itse maksamaan kovat hinnat kaikesta työstä.
Paremmat tulot ja kunnioitusta
Mari