Sairaseläke ja kaikki tuet pois. Myös Suomen kansalaisuus pois. Tultaisiin hakemaan töihin muualle kauas idän maille tai minne tahansa. Pärjäisin hyvin itsetunto vahvistuisi saisin aivotöitä ja lohdun kaikkiin tölväyksiin esim. ” miten sä siellä pärjäät?” ”siinä täytyy hintojakin arvioida”.
Helvetistä tultava loppu
Heikosta vahvaksi