Jkl sairaala Nova. Toiminta. Oon kokenut ettei saa apua. Ihan kuin kiusallaan antaisivat vääriä/huonoja lääkkeitä esim. kun olen sanonut jostakin että tämä auttaa, ni sitä ei saa. Vaan saa jotain kauheita mistä sain esim. kuulohallusinaatioita. Yskääni eivät hoida vaan kiusaavat p e f f i l l ä.
Jyväskylä
Herralle