Yksinäisyys ja siitä johtuva masennus väistyisivät. Minulla ei ole ketään läheistä ihmistä, jonka kanssa jakaa elämää. Pyydän edes yhtä luotettavaa ihmistä, jolle olisin tärkeä ja rakas ja joka olisi minulle tärkeä ja rakas. Piristäviä kohtaamisia ja iloa elämään. Uskoa ja toivoa, että Jeesus vastaa
Herralta apua yksinäisyyteen
Yksin ei ole hyvä olla