Ahdistaa työelämä ja pahaa selän takana puhuvat ihmiset. Mitä iloa saa esimies, kun ei puutu alaistensa huonoon käytökseen toisiaan kohtaan? Rukoilen Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä helpotusta jokapäiväiseen pahaan mieleen, kiusaamiseen ja pahan puhumiseen, että se loppuisi heti. En enää jaksa. Amen.