Sunnuntaina olisi ruokailu seurakunnassa. Pelkään kaatuvani rappusissa alas ruokasaliin tai että kaadan esim. mehukannun, pudotan, läikytän tai jokin menee väärään henkeen tai on vasomotorisen nuhan oireita tai allergia oireita yms. Ympäri vuoden nenä vuotaa syödessä. Noloa.
Kaikki pelottaa
Sosiaalisten tilanteiden pelko yms