Menin leskimiehenä naimisiin. Vaimoni on nyt Intiassa koska Migri keskeytti oleskeluluvan ja palautti vaimoni Intiaan. Ikävä on kova ja rukous on, että saan hänet pian takaisin Suomeen uuden oleskeluluvan ansiosta tai Korkeimman hallinto-oikeuden valituksen kautta.
Vaimoa kaipaava
Leski